سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

چک کردن پیامک با Talking SMS v2.01 – نوکیا S60v3 S60v5 Symbian^3

Talking SMS v2.01 – این برنامه ی کم حجم که برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ویرایش ۳ و ۵ و همچنین سیمبیان ۳ منتشر شده است ، این برنامه این قابلیت را دارد تا نام فرستانده اس ام اس را برای شما بخواند تا دیگر نیازی به رفتن به صندوق پیام ها نداشته باشید . قابلیت اکتیو و غیرفعال بودن برنامه را نیز دارید .

 

Talking SMS چك كردن پيامك با Talking SMS v2.01   نوكيا S60v3 S60v5 Symbian^3

.: ادامه مطلب :.

FrostWire 5.3.4 – جستجو و دانلود فایل ها

FrostWire نرم افزاری رایگان و متن باز برای به اشتراک گذاری و دانلود فایل ها از شبکه تورنت می باشد. این نرم افزار دارای امکاناتی مانند فرستادن فایل و پوشه ها، پخش فایل های صوتی به صورت مستقیم، سیستم جستجوی پیشرفته وابسته به موتورهای جستجوی معروف دنیا و … می باشد.

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: شنبه 12 فروردين 1391برچسب:P2P,اشتراک گذاری فایل ها,برنامه FrostWire,تورنت,دانلود FrostWire,دانلود تورنت,,
  • نسخه نهایی مرورگر گوگل کروم Google Chrome 18.0.1025.142 Final

     

    Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۷۲ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

    مجموعه ۷۲ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی سرگرم کننده Marble Factory v1.0

    بازی Marble Factory v1.0 (کارخانه سنگ مرمر) یک بازی پازل و سرگرم کننده می باشد . در این بازی همه چیز در مورد قوانین فیزیک است و شما می بایست برای شکستن این قوانین تلاش کنید . بازی دارای ۴۰ مرحله ی مختلف و جذاب است که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . از ویژگی های این بازی می توان به موارد کم حجم بودن ، ۴۰ مرحله مختلف ، بیش از ۳۰ اسباب بازی ،‌چند زبانه ، گیم پلی نوآورانه و فیزیک واقع گرایانه را نام برد .

    .: ادامه مطلب :.

    نرم افزار Camera Plus 3.0.1 پلاس آیفون برای استفاده از حداکثر کیفیت دوربین موبایل و وضوح بالا عکس و

    نرم افزار Camera + 3.0.1 آیفون یک برنامه خوب و مفید برای بهینه سازی دوربین آیفون که شما را در گرفتن عکس های بینظیر و فیلم برداری های طولانی وبا کیفیت که با هیچ نرم افزار دیگری نمی توانید بگیرید یاری می کند.همچنین شما می توانید بدون داشتن دانش عکاسی حرفه ای با کمک نرم افزار Camera Plus 3.0.1 عکس های حرفه ای بگیرید.همچنین گالری عکس ایجاد کنید و وضوح تصویر را در زوم ها بالا ببرید.

    نرم افزار Camera+ 3.0.1 پلاس آیفون برای استفاده از حداکثر کیفیت دوربین موبایل و وضوح بالا عکس و فیلمبردای در آیفون

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار آندروید بارش برف Falling Snow

    برنامه بارش برف در منو آندروید با عنوان Falling Snow که می توانید هم اکنون دانلود کرده و به آسانی به منوهای گوشی خود تغییرات را اعمل نمایید.شما می توانید مدت زمان بارش برف و اینکه برف باقی بماند یا خیر و چرخش و سرعت بارش را کنترل نمایید.این نرم افزار برروی گوشی های آندروید 1.6 به بالا قابل نصب است.

    دانلود نرم افزار آندروید بارش برف Falling Snow

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Devil May Cry HD Collection برای XBOX360

     

    Devil May Cry HD Collection – چندی پیش شرکت Capcom مجموعه بازی های Devil May Cry را تایید کرد و حال این بازی برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است . حتما با سری بازی های شیطان هم میگرید آشنا هستید ، بازی اکشن و تخیلی که داستان آن در مورد جوانی به نام Dante است . اولین نسخه از سری بازی های Devil May Cry در سال ۲۰۰۱ منتشر شد که با استقبالی خوبی از طرف پلیرها مواجه شد و همین حمایت ها باعث شد تا شرکت سازنده خیلی سریع به فکر نسخه ۲ این بازی بیوفتد و سرانجام در سال ۲۰۰۳ نسخه دوم این بازی نیز منتشر شد . نسخه ۳ این بازی نیز در سال ۲۰۰۶ منتشر شد که دارای ویژگی های منحصربفرد و جدیدی نسبت به نسخه های قبلی بود . کیفیت این مجموعه نسبت به نسخه های اصلی بسیار بهتر می باشد که در ادامه می توانید برای نسخه ایکس باکس ۳۶۰ این بازی را از سایت  دریافت نمایید .

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ۸ فروردین ۹۱

    مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپراسکای به تاریخ ۲۶ اسفند ٩٠ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.همچنین در این پست ، کلید های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ٢٠١٢ نیز موجود می باشد.

     

    kasper keys مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 8 فروردین 91

     

    .: ادامه مطلب :.

    آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۸ فروردین ۹۱

    آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

     

     

    .: ادامه مطلب :.
    http://soroushsms.ir/

    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود