سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

تجربه تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.3

myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت  دریافت کنید.

 

myTV

.: ادامه مطلب :.

آموزش حرفه ای اکسل ۲۰۰۷ – Microsoft Excel 2007 Advanced

در این ویدئوهای آموزشی که محصول شرکت Total Training می باشند ، به شما نکات حرفه ای اکسل ۲۰۰۷ آموزش داده می شود . مایکروسافت اکسل جز برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت ویرایش و پخش‌شده و برای استفاده در کامپیوترها با سیستم‌عامل ویندوز و برای کامپیوترهای اپل مکینتاش مناسب می‌باشد. این برنامه برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود. این برنامه توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد. اکسل بعد از نسخه ۵ در ۱۹۹۳ جزئی از بسته مایکروسافت آفیس می‌باشد.فرمت این ویدئوها MOV و زبان آن ها نیز انگلیسی می باشد .

 

Microsoft Excel 2007 آموزش حرفه اي اكسل 2007   Microsoft Excel 2007 Advanced

.: ادامه مطلب :.

ساخت اسلایدشوی دی وی دی با RZ Slideshow DVD Maker 1.86

RZ Slideshow DVD Maker به شما کمک می کند تا با استفاده از عکس های خود ،‌ اسلایدشو بسازید تا به صورت زیباتری آن ها را برای دوستان و خانواده ی خود به نمایش بگذارید . این برنامه قابلیت ویرایش انواع فایلهای مالتی مدیا نظیر موسیقی ، فیلم ، زیرنویس فیلم ، عکس و … را نیز به شما میدهد . برنامه دارای افکت های ۳D می باشد که می توانید به ویدئوهای خود اضافه کنید . این برنامه از فرمت های Avi, Divx, Xvid, MPEG, MP4(MPEG-4), MKV, Flv, VOB, Ogg, 3GP, AVC, H.264, TS, M2TS(blu ray video), Wmv, Asf, Rm/Rmvb, Mov, PMP, F4V, M4V, AVCHD و … پشتیبانی می کند و قابلیت رایت مستقیم انواع دی وی دی ها را نیز به شما می دهد .

 

RZ Slideshow DVD Maker ساخت اسلايدشوي دي وي دي با RZ Slideshow DVD Maker 1.86

.: ادامه مطلب :.

کنترل تنظیمات مخفی ویندوز با Uniblue SystemTweaker 2012

Uniblue SystemTweaker نرم افزاری حرفه ای و کاملا مطمئن برای سیستم عامل ویندوز می باشد که توسط آن می توانید تنظیمات و پیکربندی هایی که به صورت عادی در دسترس نیستند را کنترل نمایید و آن ها را به سلیقه خود تغییر دهید. تغییر منوی Start ، ایجاد تغییرات روی رفتارهای شبکه به صورت بسیار ساده و سریع و بیش از ۵۰ امکان دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشند تا شما بتوانید تجربه ای بهتر در استفاده از ویندوز داشته باشید. این نرم افزار همچنین توانایی ایجاد تغییرات در ویندوز برای اجرای سریع تر و بهتر سیستم تان نیز دارا می باشد.

 

 

.: ادامه مطلب :.

والپیپر با کیفیت با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

 

55 Beautiful Cars HD Wallpapers 55 والپيپر با كيفيت با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

 

ridge racer unbounded pc cover small دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

 

.: ادامه مطلب :.

بازی آیفون غذا برای اژدها سبزرنگ بزرگ Feed That Dragon IOS Game

بازی آیفون اژدها که شما باید در بازی Feed That Dragon به اژدهای سبز رنگ بزرک غذا بدهید ولی غذا دادن به این اژدها کار ساده ای نیست پس باید بسیار تلاش کنید.
بازی Feed That Dragon برای سیستم عامل IOS ارائه شده است که دارای محیط گرافیکی بسیار مناسب و داستان بسیار سرگرم کننده ای می باشد که بدون شک بسیار لذت خواهید برد از این بازی هیجان انگیز و دوست داشتنی در و گوشی موبایل خود.

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ۱۷۵ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

مجموعه ۱۷۵ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

175 Nature HD Wallpapers مجموعه 175 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

.: ادامه مطلب :.

دانلود انیمیشن کوتاه Kung Fu Panda: Secrets of the Masters 2011

secret of the masters cover دانلود انیمیشن کوتاه Kung Fu Panda: Secrets of the Masters 2011

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Secrets of the Masters – پاندای کونگ فو کار : اسرار اساتید

ژانر: انیمیشن ، انیمیشن کوتاه

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۳ دقیقه

حجم: ۹۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: پو به همراه ببری و مانتیس به سالن اسطوره های کونگ فو وارد می شود تا چیزهای جدیدی را ببیند ، که از اساتید برجسته این سالن ، پو به دنبال ۳ تن از آن ها که استاد تمساح ، استاد اوکس و استاد رینو می باشند می رود . پو نیز در میان این اساتید به روایت داستان های زندگی خود می پردازد و …

 

.: ادامه مطلب :.

نسخه جدید مرورگر اپرا Opera v11.62.1347 – قابل حمل

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 

Opera 11 نسخه جديد مرورگر اپرا Opera v11.62.1347   قابل حمل

 

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

سافت دانلود

سافت دانلود

سافت دانلود