سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

Kaspersky Anti-Virus 2011 -11.0.1.400 Final

آنتی ویروسی قدرتمند برای کشف و انهدام انواع ویروسها و تروجان ها

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
  • AVG Anti-Virus Plus Firewall 9.0.839 Build 2960

     AVGیکی از شرکت هایی است که از سال ها پیش در زمینه تولید ابزارهای امنیتی بسیار موفق بوده است. همیشه آنتی ویروس های این شرکت میان کاربران معروف بوده و اکثر کاربران، این شرکت و بسته های امنیتی آن را می شناسند و حالا پس از 12 سال کار و تلاش، این شرکت هشتمین نسخه از بسته های امنیتی خود را به بازار ها عرضه نموده است. این بسته امنیتی که AVG Internet Security نام دارد، به کاربرانش مژده یک سیستم کاملا امن و عاری از هرگونه فایل مخربی را می دهد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
  • Symantec Endpoint Protection 11.0.2000.1567

    Symantec Endpoint Protection یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی است که می توان از آن حتی در شبکه ها هم استفاده کرد و به طوری که به روزرسانی های آن همگی از روی سرور شبکه امکانپذیر شود. این بسته امنیتی قدرتمند اما سبک از نظر اجرا و سرعت کارکرد قادر است تا جدیدترین فایل های مخرب را که به شکل های مختلف موجودند را شناسایی کرده و برای حذف آن ها اقدام کند. امکان قرنطینه کردن فایل های مخربی که امکان حذف آن ها وجود ندارد یکی از مهمترین خصوصیات Symantec Endpoint Protection محسوب می شود. سرعت بسیار بالا در اسکن سیستم به همراه محیطی ساده برای کاربران و به روزرسانی های سریع از دیگر قابلیت های این بسته امنیتی شمرده می شود. بانک اطلاعاتی این ابزار به سبب بهره گیری از اطلاعات موجود در Symantec مطمئنا بسیار قدرتمند و غنی از نام فایل های مخربی خواهد بود که این نرم افزار وظیفه شناسایی و حذف آن ها را بر عهده دارد. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها یکی دیگر از مواردی است که سیمانتک همیشه در ارائه محصولات خود به آن ها اهمیت ویژه ای می دهد و در قبال Symantec Endpoint Protection هم این مورد کاملا رعایت شده است، چراکه این محصول قادر است با استفاده از الگوریتم های خاصی، فایل های مخرب را در میان میلیون ها فایل جست و جو کرده و آن ها را کاملا حذف نماید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,
  • سریال های روزانه NOD32

    ما سعی می کنیم هرروز Username و Password جدید قرار دهیم.اگر هم Expire شد در کامنتها اطلاع دهید تا تصحیح کنیم.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,
  • ESET Smart Security 5.0.65.0 Beta

    آخرین ورژن آنتی ویروس قدرتمند نود 32 به تازگی با نام ESET NOD32 Antivirus 5.0.65.0 Beta به بازار عرضه شده است. این نسخه از آنتی ویروس نود 32 در واقع نسخه ی آزمایشی می باشد ولی کاربرد های نسخه ی اصلی را دارد.                                                                                                                                                 

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
  • آپدیت آفلاین NOD 32

     

    به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32 برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید. 
     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:,
  • دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC

    http://www.ps3blackfridaydeals.org/wp-content/uploads/2011/10/Call-of-Duty-Modern-Warfare-3.jpg

    پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.


    .: ادامه مطلب :.

    دعوت به همکاری در نویسندگی سایت سافت دانلود

     
    ضمن عرض سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم
    تیم مدیریت سافت دانلود اقدام به جذب چند نویسنده فعال برای بخش های نرم افزار ، بازی ، موبایل ، گرافیک ، مستند و فروشگاه کرده است . در همین راستا از افرادی که توانایی نویسندگی در این موضوعات را بصورت حرفه ای یا نیمه حرفه ای دارند دعوت به همکاری میشود . داوطلبان محترم میبایست از تجربه و دانش کافی جهت کار در سایت برخوردار باشند . خواهشمندیم درخواست همکاری خود را همراه با ذکر مشخصات و سایر توضیحات را از طریق 
    نظرات برای ما ارسال کرده یابا ایمیل parsskin@yahoo.com تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. نویسندگان و مدیران سایت از امکانات بسیاری برخوردار خواهند بود که هنگام تماس با شما توضیحات لازم فرستاده خواهد شد .
    با تشکر

     

  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 5 آبان 1385برچسب:,
  • نرم افزار ساخت کارت شارژ ایرانسل

     


    برای دانلود نرم افزار ساخت کارت شارژ به ادامه مطلب بروید

     این نرم افزار کاملا واقعی بوده و هدیه ای از طرف ما به کاربران گرامی می باشد.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: چهار شنبه 23 شهريور 1385برچسب:,
  • جایزه ویژه

    سلام دوستان عزیزم

    شما میتوانید با عضویت در وبلاگ ما مطالب مورد علاقه ی خود را در معرض دید دوستان خود قرار هید.

    فقط کافی است به عضویت وبلاگ ما

    در آیید تا برای دوستان خود مطالب و عکس های خود را به نمایش بگذارید.

    و جایزه بگیرید

    جوائز ما اهدائه کلیه قالب های اختصاصی سایت ها

    برای وبلاگ های شما دوستان است

    البته عزیزان باید مشخصات کامل شامل تمام قسمتهای اختیاری را پر کنند

    و در قسمت نظرات اعلام کرده یا با ایمیل parsskin@yahoo.com

    تماس حاصل نمایید.

    در این صورت جوائز به آنها تعلق میگیرد

    نمونه کار ما را در gonbad-download.loxblog.com  ببینید


    لطفا برای عضویت بر روی ثبت نام کلیک کنید یا بر روی لینک زیر کلیک کن

     

    Sing Up

     

  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1385برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/

    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود