سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ ۸ فروردین ۹۱

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

 

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 8 فروردین 91

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود مرورگر جدید Opera 11.62 Final بازدید: 3 دسته بندی: نرم افزار اینترنتنرم افزار مرورگر

 

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:دانلود مرورگر Opera 11,62,دانلود Opera 11,62,درباره Opera 11,62,ویژگی های Opera 11,62,دانلود Opera,دانلود جدیدترین Opera,,
  • دانلود مرورگر Safari 5.1.5 Final

     

    شاید برایتان سخت باشد از میان مرورگرهای Opera و Chrome و Firefox مرورگری را انتخاب کنید ولی باید بدانید انتخاب شما سخت تر هم شده است! شرکت Apple نسخه ۵ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۵ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست. Safari شاهکار شرکت Apple است. این نرم افزار مرورگر (Browser) قدرتمندی است که برای دو سیستم عامل Mac و Windows ارائه می شود . مرورگر سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی نظیر در میان مرورگرها کاربران هنگام مرور صفحات به وجد می آورد . از نظر سرعت شرکت اپل اعدای بی نظیر بودن را دارد. این نرم افزار در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود . قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد .همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:دانلود Safari 5,1,5,دانلود مستقیم Safari 5,1,5,ویژگی های Safari 5,1,5,درباره Safari 5,1,5,دانلود مرورگر سافاری,,
  • دانلود بازی Rayman Origins برای PC

     

    و این بار ، شاهکار کمپانی یوبی سافت ! نسخه ی رسمی بازی Rayman Origins هم اکنو برای کنسول پی سی قابل دریافت است . این بازی در تاریخ 29 مارس سال 2012 میلادی ، موعد انتشار داشته است . گرافيك Rayman Origins يك زيبايي مطلق است. طرح هاي مراحل را خود ميشل آنسل و تيم خبره Ubi Artwork زده اند كه نتيجه، محيط هاي بسيار زيبا و پرجزئيات است. رنگ هاي بسيار شاد، كيفيت عالي محيط و شخصيت ها، انيميشن هاي زيبا و فريم بالا يك اثر هنري جذاب خلق كرده است. به هيچ وجه نمي توان زيبايي گرافيك اين بازي را توصيف كرد و بايد با چشمان خود آن را تجربه كنيد. بازي پر از شخصيت ها و موجودات گوناگون است كه هر كدام صداهاي خاص خود را دارند.

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX

     

    Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است كه طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شركت Bugbear در حال ساخت است. تعریف كلی سری Ridge Racer تركیبی از Drift كردن، استفاده از نیتروژن و تكه تكه كردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. زمان زیادی از تأیید شدن Unbounded نمی گذرد، ولی اگر به این عنوان تحت نام Ridge Racer نگاه كنید، متوجه می شوید كه Unbounded یك شكست است. البته از جهات دیگر، Ridge Racer: Unbounded به نظر یك موفقیت است. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیك شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اكشن تر از قبل شده است. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی كه در جایی بین نیویورك و شیكاگو قرار دارد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PC

    نسخه جدیدی از بازی DiRT 3 امروز برای PC عرضه شد. در این نسخه که با نام نسخه Complete Edition عرضه شده است ، ۱۲ جاده جدید ، ۲ محیط بازی جدید و ۱۳ ماشین جدید به بازی اضافه شده است. هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: “این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است”. DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت یکتا دانلود دانلود کنید و لذت ببرید.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    سخنرانی منتشر نشده شهید باکری پیش از عملیات بدر

    پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا: زمانی که شروع به حرکت می‌کنید باید لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم را بگویید و زمانی که می‌خواهید تیراندازی کنید برای هر تیرتان سبحان‌الله بگویید.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
  • خانواده آسمانی

    چگونه دين از حيثيت و شأن فرهنگي و تمدّنی خود جدا افتاد؟ به چه سان اهل ايمان در هيئت اهل تكلّف، خشن و سختگير ظاهر شدند؟
    برخي متديّنان را چه پيش‌ آمد كه تمامي باريك‌انديشي، ظرافت طبع و روحية شاعرانه را به تازيانه امر و نهي صرف تبديل ساختند؟ چه شد كه تحجّر، كج‌خلقي، خشونت سلفي‌گري رخ نمود و خنجر تيز تكفير، نماد اسلام و اسلام‌خواهي شد؟

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:,
  • انسانیّت، مدیون خون حسین علیه السلام

    انسانیّت، مدیون خون حسین علیه السلام

    پژواک فریاد بیداری عاشورا سال 61 ق. چهارده قرن است که بر تمام فضای مادّی و معنوی زندگی شیعه طنین‌انداز است. با این باور که «کُلُّ یُومٍ عاشورا وَ کُلُّ ارضٍ کربلا»
    بازتاب امواجی که از تالاب قتلگاه طف آغاز شد، هر روز با گستره‌ای عظیم‌تر و دایره‌اي وسیع‌تر تمام گیتی را به هیجان آورده و خون سیّد و سالار شهیدان هر روز پررنگ‌تر و گرم‌تر در رگ‌هاي انسان‌هاي تشنة حقیقت جریان مي‌یابد و روح پرتلاطم انسان‌هاي آزاده و عدالت‌طلب را سیراب مي‌کند. امروز شیعه با نگاهی سرخ به آن واقعه عظیم به هیجان آمده و فضای زندگی را بر مستکبران و ستمگران عالم تیره و تار کرده است.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:,
  • انتخابات يك حق و تكليف است/ نام 30 نفر (تهران) را در برگه‌ها با قصد خالص و حجت بين خود و خدا بنويسيد

    رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز هرچه بیشتر مردم پای صندوقهای رأی بیایند برای کشور مهمتر است. هرچه با شور و نشاط و انگیزه بیشتری بیایند برای آینده کشور و آبروی کشور مفیدتر و بهتر است.

    حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در هنگام رأی دادن برای نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه چه توصیه‌ای برای ملت ایران در انتخابات 12اسفند دارید، ضمن اشاره به نقش و تاثیر خبرنگاران در انتخابات، اظهار داشتند: توصیه من توصیه همیشگی‌ است. معتقدم این یک وظیفه برای ما هست، همچنان‌که یک حقی است متعلق به ما. ما باید از این حقمان استفاده کنیم و این وظیفه را انجام دهیم، همچنین معتقد هستم که این کار مثل نماز هر چه به اول وقت نزدیکتر باشد فضیلتش بیشتر است، نه اینکه بخواهم بگویم شرعاً مانند نماز است، بلکه بر حسب نگاه عقلایی اگر انسان اول روز جمعه این کار را انجام دهد فکرش آسوده است که وظیفه را انجام داده است و بعد به سراغ کارهای دیگرش می‌رود، برخلاف اینکه این کار را آخر وقت انجام دهد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/

    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود

    سافت دانلود