سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

Recuva 1.45.858 – بازیابی اطلاعات

Recuva ، نرم افزاری رایگان و کم حجم می باشد که می تواند اطلاعات حذف شده از هارددیسک و کارت های حافظه تان را به سرعت و آسانی بازیابی نماید. بازیابی عکس ها ، ویدئو ، فایل های اجرایی ، اسناد و بسیاری از فرمت ها به راحتی توسط نرم افزار Recuva امکان پذیر است.

 

 

.: ادامه مطلب :.

Flash Player 11.5.500.104 Beta – دانلود فلش پلیر

Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

 

Adobe Flash Player مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player v11.0.1.153 Final

 

.: ادامه مطلب :.

فشرده ساز قوی PeaZip 4.7.0

PeaZip برنامه ای رایگان برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج و نیز باز نمودن اینگونه آرشیوهاست. این برنامه می تواند اکثر فرمت های رایج فایل های آرشیو را چه برای ویندوز و چه برای لینوکس، اعم از 7z، RAR، TAR و ZIP را استخراج نماید. این نرم افزار همچنین برای ایجاد فایل های آرشیو نیز از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند. این برنامه از قابلیت رمز نگاری بر روی فایل ها، امکان انتخاب شیوه ایجاد آرشیو و همچنین امکان تعیین میزان فشرده سازی از دیگر قابلیت های PeaZip است.

 

فشرده ساز قوی PeaZip 4.7.0

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود از تورنت با Vuze 4.8.0.0

Vuze 4.7.0.0 برنامه ای است تحت جاوا که همانند برنامه bittorrent می توانید از سایت هایی که فایل های torrent دراختیار شما قرار می دهید دانلود کنید .به جرأت می توانم بگویم این برنامه بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر است از سایر برنامهای همانند bit torrent است .از جمله قابلیت هایی که برای افرادی که میخواهنداز تورنت دانلود کنند قابلیت جستجو در فایل های است Azureus بصورت مستقیم پنجره جستجو را در برنامه قرار داده تا جستجو درمیان فایل های تورنت بسیار آسان گردد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از یکتا دانلود ، دریافت نموده و لذت ببرید.

 

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه والپیپرهای ماه محرم با کیفیت HD

مجموعه ای بسیار عالی و کمیاب را از والپیپرها و کاغذ دیواری های ماه محرم جمع آوری کرده ایم. این مجموعه که کاملا توسط تیم دانلودها از وبسایت های خارجی به صورت گلچین شده جمع آوری شده است ، شامل ۵۰ والپیپر با کیفیت بالا که تمام آنها دارای سایزهای مناسب جهت والپیپر هستند و حتی تعدادی از آنها با سایز رزولوشن بالا ۲۰۰۰×۲۰۰۰ عرضه شده اند و از نظر کیفیت بسیار عالی می باشند.

 

 

.: ادامه مطلب :.

MediaCoder 0.8.17.5300 – مبدل فایل‌های صوتی و تصویری

MediaCoder نرم افزاری رایگان ، حرفه‌ای و بسیار قدرتمند جهت تغییر کدک فایل های صوتی و تصویری می باشد. توسط این برنامه می توانید فرمت انواع فایل های صوتی و ویدیویی را تغییر داده و کنترل کاملی بر روی تمامی جزئیات از جمله سایز، کیفیت، نوع کدک فشرده و … داشته باشید.

 

 

.: ادامه مطلب :.

Mozilla Firefox 17.0 Final – مرورگر فایرفاکس

Mozilla Firefox مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

Mozilla Firefox حرفه ای ترین مرورگر اینترنت با نام Mozilla Firefox 12.0 Final

 

.: ادامه مطلب :.

Orbit Downloader 4.1.1.3 – دانلود سریع فایل‌ها

Orbit Downloader برنامه مدیریت دانلودی است که برای نسل جدید وب ساخته شده است. از طریق اوربیت شما به سادگی می توانید ویدیو، موزیک و انواع دیگر فایل های را از سایت هایی مانند Myspace، YouTube، Imeem، Pandora و Rapidshare دانلود کنید. از ویژگی های بارز این برنامه می توان به امکان دانلود ویدیو ها و موزیک ها از رسانه های اجتماعی، تسریع شتاب دانلود، پشتیبانی دانلود از سایت رپیدشیر، پشتیبانی از تمامی مرورگر ها، پشتیبانی از پروتوکل های HTTP، FTP، MMS، RTSP و RTMP، پشتیبانی از امکان تنظیم پروکــسی و پشتیبانی از امکان مکث، Resume و دانلود مجدد اشاره کرد.

 

Orbit Downloader

 

.: ادامه مطلب :.

پخش تمام فایل های مالتی مدیا با KMPlayer 3.4.0.55

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

The KMPlayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

 

.: ادامه مطلب :.

Comodo Dragon 23.0 – مرورگر سریع و امن

Comodo Dragon Internet Browser مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. مرورگر Comodo Dragon را می توان امن ترین مرورگر اینترنتی حال حاظر دانست. این مرورگر توسط شرکت حرفه ای امنیتی Comodo که محصولات امنیتی قدرتمندی تولید کرده ساخته شده است. این مرورگر دارای محیط جذاب و امکانات بسیار گسترده و متنوعی می باشد.

 

Comodo Dragon

 

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

سافت دانلود

سافت دانلود

سافت دانلود